duminică, 17 ianuarie 2016

Paine cu cascaval si ceapa verde

Probabil ati mai vazut si voi pe facebook poze sau video cu painea minunata cu ceapa si cascaval...la fel am vazut si eu si mi s-a parut foarte interesanta pe langa faptul ca mi se facea apa in gura de fiecare data cand o vedeam si bineinteles ca am hotarat sa o incerc.Nimic mai simplu! Hai sa trecem la treaba si sa vedem ce a iesit! :) :) Bafta!


Ingrediente: 

* 1 paine
* cateva felii de cascaval
* 3-4 cepe verzi, tocate fin
* 30 gr unt

Mod de preparare:

Taie painea pe lungimea, dar nu de tot (cutitul nu trebuie sa patrunda prin coaja de dedesubt). Procedeaza la fel pe orizontala. Strecoara in crestataturi bucati de cascaval, apoi presara ceapa verde. Topeste untul, picura-l peste paine, presara putina sare si piper sau alte condimente (dupa preferinte) si pune-o pe gratarul cuptorului.



E gata cand cascavalul s-a topit.
Este o reteta extrem de simpla si merita incercata,este foarte gustoasa si merge bine cu orice.
Pofta buna dragilor! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu