duminică, 17 ianuarie 2016

Coaste afumate la cuptor ( cu sos)

 Daca tot ne-am indulcit cu tot felul de prajituri si dulcegarii, zic sa trecem la chestii mai serioase :) :) la ceva afumatura la cuptor...yamy yamy...nici nu stiti voi ce nebunie de gusturi se aduna in jurul unor coaste cu usturoooooooi mult. Hmmmmm...nu va mai povestesc! :) :) :) mai bine le gatim impreuna si la sfarsit astept pareri! Spor!!!! 


Ingrediente:  

* 1 kg coaste/scarita de porc (afumate)
* 100 g ciuperci proaspete
* 3-4 catei de usturoi
* marar, boia dulce, piper
* 200 ml sos de rosii
* sare (doar daca nu sunt coastele suficient de sarate)
* 50 ml vin alb
* 2 foi de dafin

Mod de preparare:

Coastele le-am portionat si le-am asezat in tava.
Am pus peste si intre ele usturoi tocat, felii de ciuperci, condimente, foi de dafin si sosul de rosii amestecat cu vinul si apa.



Am bagat tava la cuptor aprox 40 de minute, timp in care sosul a scazut si a devenit gros.
Am pus mararul si am mai lasat 5-6 minute.
Le-am servit cu mamaliguta dar merg foarte bine si cu piure de cartofi.



Pofta buna!

3 comentarii: