duminică, 21 septembrie 2014

Fasole cu carnati la cuptor


Ingrediente: 500 g fasole boabe, 2 cepe mari, 1 ardei capia sau gogosar, 2 rosii, 2 morcovi, carnati cat doriti (eu am pus 2 bucati mari ) ,patrunjel, cimbru, sare ,piper.


Se pune fasolea la moi de seara pana dimineata ca sa fiarba mai usor iar a doua zi se pune la fiert,intre timp sa toaca ceapa si morcovul (eu l-am dat pe razatoare) si se pun la calit apoi se toaca marunt rosile si ardeiul care nu se calesc.Cand fasolea e fiarta se adauga ceapa si morcovul calite si ardeiul si rosile si se mai lasa la fiert inca 10-15 minute dar fara sa mai completati cu apa deoarece trebuie sa scada bine.Potriviti de sare si piper si adaugati patrunjel si cimbru tocat dupa gust.
Carnatul il prajiti separat.
Incalziti cuptorul la 180 grade.
Intr-un vas termoizolant puneti jumatate din cantitatea de fasole,peste puneti o patura de carnat iar deasupra puneti fasolea ramasa si dati la cuptor pentru 15-20 min.
De preferat ar fi sa alegeti un vas mai mare deoarece cand fierbe la cuptor s-ar putea sa va dea pe afara.Mai jos am lasat si poze.Spor la treaba si pofta mare!Astept pareri,va pup! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu