vineri, 5 septembrie 2014

Ceva dulce si bun!


Placinta cu mure si capsuni


Deoarece iubitul meu este inebunit dupa dulciuri,incerc de fiecare data sa-l surprind cu cate ceva bun....asa ca astazi m-am gandit sa fac o placinta cu mure si capsuni pentru ca le aveam in frigider si era pacat de ele sa se strice!Sincer va spun ca nu prea aveam chef sa fac nimic datorita vremii urate si posomorate care mi-a insuflat o stare de lene si plictiseala dar venea iuby acasa si eu nu facusem nimic...:)) acum sa nu intelegeti ca fac doar ca sa nu zica el ca am stat degeaba :))...nu :)) .. imi place sa gatesc stiti bine,asa ca mai cu chiu ,mai cu vai m-am pus pe treaba si a iesit o minunatie de placinta...mmmmmmm....gustoasa si foarte frumoasa!Mai jos o sa va las ingredientele si modul de preparare si bineinteles o poza sa vedeti ce a iesit!Pana data viitoare va pup :* :* :* !!!!! Astept parerile voastre! Pofta buna!



Ingrediente


Aluat: 250 de grame de faina, 150 de grame de unt rece, 20 de ml de apa rece, un praf de sare, un ou,o lingura de zahar. 9-10 capsuni mari, mure si coacaze( cam 200grame)



Mod de preparare


Intr-un blender se pun untul, faina si zaharul si amestecati pana obtineti o consistenta dorita . Transferati in alt vas, adaugati oul, sarea si apa si amestecati cu un mixer cam 3 minute si obtineti aluatul, care se tine la frigider macar o ora. Dupa care trebuie sa-l tineti la temperatura camerei pentru a-l putea intinde. Puneti aluatul in forma speciala intins uniform, peste el se asezoneaza fructele, trebuie sa stea in cuptorul bine incins 10 minute la foc mare si 20 de minute la foc mic.Pofta buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu