miercuri, 17 decembrie 2014

Prajitura impletita cu nutella

Dragii mei dupa cum bine stiti ca imi place sa incerc tot timpul chestii noi,uite ca am dat de o prajitura super interesanta si foarte usoara de preparat.Cel mai mult mi-a atras atentia aspectul...simplu dar in acelasi timp foarte frumos.Asadar sa trecem la treaba,mai jos v-am lasat reteta si un tutorial din care m-am inspirat si eu si de asemenea niste imagini cu ceea ce mi-a iesit mie.Spor la treaba!

Ingrediente:

450 g faina
75 g zahar
35 g drojdie
180 ml lapte
30 g unt
2 galbenusuri
250 g Nutella


Mod de preparare:

Amestecă făina cu zahărul. Încălzeşte laptele, adaugă untul şi apoi drojdia.

Amestecă ingredientele lichide cu cele pudră şi gălbenuşurile pînă obţii un aluat elastic. Lasă la crescut aluatul într-un vas uns cu ulei.

Împarte aluatul în 4 şi rulează sub formă de discuri. Alternează straturile de aluat şi pastă de Nutella pe o tavă tapetată cu hârtie de copt.

Împleteşte prăjitura cu nutella şi lasă la crescut 20 de minute. Încinge cuptorul la foc mediu şi dă prăjitura cu nutella la copt pentur circa 15-20 de minute.

Aici aveti tutorialul despre care v-am vorbit mai sus: https://www.youtube.com/watch?v=HwvYmBo_bN4#action=share



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu