luni, 21 iulie 2014

Un week-end fara planuri si totusi perfect! <3

Ei bine uite ca si fara planuri poate fi ok...!In principiu stabilisem ca mergem sambata la o nunta doar ca ne-am razgandit pe ultima suta de metri deoarece vroiam sa ne odihnim,sa ne relaxam,sa stam linistiti pentru ca iubitul meu era extenuat dupa o saptamama plina!Si atunci numai bine ne-am trezit sambata dimineata,am facut cafeluta impreuna ca de obicei in cursul saptamanii o face tot yuby cand pleaca la munca si mi-o aduce la patut ca la o printesa :)) ...dupa care am mers pana la yuby la birou ca mai avea cateva chesti de facut..intre timp a sunat mama soacra ca e la noi in parcare,am plecat dupa ea ca yuby inca mai avea de lucru si am adus-o la birou iar dupaia am plecat impreuna un pic la plimbare! :) Dupa masa fiind extrem de cald nu stiam ce sa facem asa ca ne-am gandit sa mergem sa ne plimbam in parc asa ca doi indragostit...a fost foarte frumos,romantic,m-am jucat cu apa ca si copiii mici,m-am udat dar a fost super,apoi mai spre seara ne-am relaxat la o terasa!Ziua de duminica a inceput pe la vreo aproape 11:00...ne-am echipat si am mers la calan la mama iar de acolo am plecat la buni la pui sa-i facem o bucurie...au mai venit niste prieteni de familie si am incins un gratar pe cinste,am spalat masinile ca sa ne mai racorim,m-am batut cu yuby cu apa..a fost maxim de frumos! Dupa masa am mers sa facem o baie in strei dar yuby nu s-a bagat ca era un pic mai rece si lui nu-i place dar in schimb a urcat pe deal cu buni ca se inteleg de minune,il iubeste buni de numa! :) Iar seara s-a incheiat cu o oprire in hunedoara la serbarile orasului si uite asa fara nici un plan a iesit un week-end minunat! :) Mai jos v-am lasat cateva poze de sambata din parc!Va pup! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu