vineri, 18 iulie 2014

Delicii culinare!

M-am decis sa va prezint si astazi cateva delicii insa nu dulci ca in postarea anterioara.Gospodina fiind,citesc cu interes orice carte de bucate care imi cade in mana,totusi,cartile de bucate romanesti imi sunt cele mai dragi!Multe din retetele pe care le prepar le-am invatat de la bunica,fara sa imi dau seama stand in preajma ei am mai prins una-alta...chiar si acum de nenumarate ori cand am nevoie de ajutor,pun mana pe telefon si o sun pe bunica si automat gasesc rezolvare la tot!Pe langa retetele clasice imi place sa incerc tot timpul si cate ceva nou asta datorita iubitului meu de la care am invatat ca,daca nu ai gustat ceva nou,asta nu inseamna ca nu e bun sau ca nu iti place si de aceea cum va spuneam si mai sus...imi place sa citesc carti de bucate,sa ma documentez si evident sa incerc retete noi!Am lasat mai jos si cateva poze,sper sa va placa si astept pareri!Va doresc o zi minunata!Spor la gatit!Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu